Het klachtenreglement beschrijft de wijze waarop u een klacht kunt indienen bij Twente Law School, alsook hoe deze vervolgens zal worden afgehandeld.
Artikel 1: Definities
1.1 Klager: een ieder die een Klacht indient over (een opleiding van) Twente Law School.
1.2 Klacht: klacht over Twente Law School of de inhoud van een opleiding bij Twente Law School of de wijze waarop (in een voorkomend geval) deze wordt gegeven.
Artikel 2: Indienen van een Klacht
2.1 De Klacht dient schriftelijk of per e-mail te worden ingediend bij Twente Law School. Deze Klacht zal vertrouwelijk worden behandeld.
2.2 Het klaagschrift bevat ten minste:
a. de naam en het adres van de Klager;
b. de dagtekening;
c. een omschrijving van de gedraging waartegen de Klacht is gericht.
Artikel 3: Behandeling van de Klacht en beslissing
3.1 Twente Law School bevestigt de ontvangst van de Klacht aan de Klager binnen 8 dagen.
3.2 Twente Law School verstrekt aan de Klager alle relevante informatie met betrekking tot de Klacht waarover Twente Law School beschikt.
3.3 Binnen ten hoogste 4 weken na ontvangst van de Klacht stelt Twente Law School de Klager in de gelegenheid om zijn Klacht toe te lichten. Van deze toelichting wordt een verslag opgesteld en aan Klager verzonden.
3.4 Binnen 4 weken na het horen neemt Twente Law School een beslissing naar aanleiding van de Klacht. De beslissing wordt schriftelijk aan de Klager meegedeeld en omvat tenminste de bevindingen, conclusies, reacties en afhandeling van de Klacht.
3.5 Is verlenging noodzakelijk, dan maakt Twente Law School deze verlenging aan de Klager bekend. Verlenging van de in lid 4 genoemde termijn is mogelijk met twee periodes van maximaal vier weken.
Artikel 4: Contactgegevens
4.1 Twente Law School is gevestigd aan de Eeftinksweg 11 te (7541 WE) Enschede. Het e-mailadres is opleiding@twls.nl.